Tävlingsdeltagande Kenza

Haha, alla vet att jag älskar att tävla. Och nu har typ både Foki och Kenza tävling om datorer med mobilt bredband!

Jag känner att jag är i behov av en till dator, då jag inte kan ta med min nuvarande till t.ex skolan, älskling eller vänner om jag blir borta en längre tid. Kan vara smidigt att liksom ha en dator att kunna blogga på och göra andra ärenden på i skolan utan att bli avstängd, eller använda när ALLA datorer antingen är trasiga eller upptagna. Datorn skulle därför användas till att kunna jobba flitigare i skolan ist för att bara sitta och glo ut i tomma intet. Och även för att leka lite med när älsklingen spelar och jag inte hittar något att göra! Därför skulle jag vilja vinna datorn ^^

Nu ska jag kolla om vi har något mumsigt att äta. Känner mig äckligt ensam, då detta är första fredagen i år som jag inte umgås med älskling 😦

Jossey

Lämna en kommentar