I survived…

… första ensamma fredagen 2010. Jag saknar älskling så att det värker i hjärtat, men what to do? Sitter nu iaf och moffar nötchoklad, som jag verkligen inte borde, med tanke på att vi nog strax ska äta, menmen…. Mihi, och Maegy garvar åt att jag är exalterad över min hemlis 😉

Ni har inte fått en lista på ett tag, så här kommer en! Enjoy ❤

Vart bor du? Strax utanför Västerås

Har du egen dator? Japp

Intressen? Musik, vänner, skriva ^^

Favoritband/artist? Tokio Hotel

Favoritlåt? Just nu, Hjärta – Kent

Hur många är online på din msn? 12

Vem är din 5:e online? Anton

Har du några olästa mejl på hotmail? 8 stycken

Beskriv ditt hår? Det ser för jävligt ut just nu

Har du piercingar/tatueringar? Nope

Vart skulle du bo om du fick välja? Anywhere as lng as it’s with my baby! Men typ, Berlin eller Paris vore inte så illa

Vad har du på dig just nu? Grå mjukisbyxor och min Betty Boop pyamaströja

Vad har du gjort idag? Ingenting

Hur mår du just nu? Rätt okej

Äter du ofta godis? Njee…

Vad är de finaste som finns? Min pojkvän ❤

Vilken är din favorit dryck? Cola 🙂

Vilket är ditt favorit teve program? One on one

Vem är din förebild? Bill Kaulitz, Shadow

Vad är bäst me dig? Att jag alltid försöker

Har du några komplex? Mhm..

Hatar du någon just nu? Japp

Saknar du någon just nu? Jag tror ni listat ut det själva 😉

Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? OMG! Robin, Big Brother, Paradise Hotel, anything, NU! Så jag kan svara på denna fråga 😉

Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Hahahhahahahahaaa….

Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Överviktig

Hur lång är du? 176 cm

Är du nöjd me dig själv? Vissa delar , ja

Vad är du bra på? Jag vet inte… Engelska typ

Vad är klockan nu? 17.11

Jossey

Lämna en kommentar